Tietointensiivisen liiketoiminnan ja markkinoinnin toimialayhteisö Asiakkuusmarkkinointiliiton ASML on valinnut hallitukseensa kolme uutta jäsentä. Uusina mukaan tulevat SOK:n Vice President, Loyalty Heini Dahlström, Valitut Palat/CIL Suomen Managing Director Janne Häkkinen ja Telian Head of Customer Value Management Sonja Pihlaja.
Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Keskon Director, Loyalty Concept and Communications Toni Jarimo ja varapuheenjohtajana A-lehtien kuluttajamyynnin johtaja Oili Kalm-Parantainen.
– Kuluttaja tekee entistä enemmän päivittäisiä päätöksiä oman datansa jakamisesta. Jotta kuluttaja voi tehdä nämä päätökset, tulee hänellä olla hyvä ymmärrys datan jakamisen kautta saamastaan hyödystä. ASML tulee entisestään edistämään vastuullista, kuluttajalle ja yhteiskunnalle arvoa kasvattavaa datankäyttöä, sanoo Jarimo tiedotteessa.