Toimistot

Werkligin työ nappasi hopeaa Cresta Awardsissa, TBWA\Helsingille pronssia

Werklig vastasi parhaasta suomalaissuorituksesta ottamalla hopeaa Brand Identity -sarjassa.
Kuva:
Unsplash
Werkligin työ nappasi hopeaa Cresta Awardsissa, TBWA\Helsingille pronssia

Mainostoimistot Werklig ja TBWA\Helsinki ylsivät palkinnoille tämän vuoden Cresta Awardsissa, jossa palkitaan maailman parhaita töitä luovuuden, mainonnan ja markkinointiviestinnän saralla.

Werklig nappasi hopeaa Sitko Pizzalle tekemällään työllä Brand Identity -sarjan Design-kategoriassa. TBWA:n ja Lahden kaupungin Ympäristöpääkaupunki-työ voitti pronssia sarjassa Brand Purpose.

"Tebarin" työ oli ehdolla myös Ambient & Experiental -sarjassa, mutta ei yltänyt palkinnoille.

Shortlistalle ylsi myös Avidlyn Soleinille tekemä työ, joka oli mukana sarjassa Creative Strategy. Työtä ei kuitenkaan palkittu.

Kilpailussa jaettiin viisi Grand Prix'tä eli pääpalkintoa. Burberryn Open Spaces -kampanja voitti kaksi Grand Prix'tä Film Craft -sarjassa. 

Katso kaikki voittajat täältä.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa