MAINOS: Zuuvi
Monikanavainen markkinointi ei ainoastaan lisää brändisi näkyvyyttä, vaan myös muuttaa tapaa, jolla yleisösi on vuorovaikutuksessa kanssasi. Tässä syitä, miksi yritykset kuten Kvik ovat investoineet monikanavaisuuteen:
Monikanavaisen markkinoinnin vahvuus piilee sen kyvyssä lisätä brändin tunnistettavuutta. Riippumatta siitä, kohtaako asiakas mainoksesi somekanavissa, kivijalkamyymälän näytöillä tai verkkosivuston bannereissa, visuaalisen ilmeen ja viestin tulee olla yhtenäisiä ja brändin mukaisia. Johdonmukaisuus rakentaa luottamusta ja tekee brändistä helposti tunnistettavan.
Monikanavainen markkinointi yhdistää asiakkaat eri kosketuspisteissä tehokkaasti. Asiakas saattaa esimerkiksi löytää tuotteesi Facebookista, vierailla verkkosivustollasi ja saada personoidun sähköpostin. Näistä kosketuspisteistä kerätty data auttaa yritystä analysoimaan asiakkaiden käyttäytymistä, ymmärtämään heidän mieltymyksiään ja optimoimaan kampanjoita. Zuuvi auttoi Kvikiä toimittamaan ajankohtaisia, personoituja viestejä, mikä teki asiakaspoluista sujuvampia ja toimivampia.
Creative Automation -työkalut, kuten Zuuvin valmiit mallipohjat ja dynaaminen mainosten optimointi (Dynamic Creative Optimisation, DCO), mahdollistavat mainosten nopean skaalaamisen eri näytöille ja digialustoille.
Kvikin menestys monikanavaisen markkinoinnin toteuttamisessa pohjautuu heidän kykyynsä keskittää ja tehostaa mainosten tuotantoprosessiaan. Katso alta video, jossa Kenneth ja Jesper kertovat tarkemmin, kuinka he käyttävät Zuuvia päivittäisessä työssään.
Kansainvälisesti tunnettu keittiöiden, kylpyhuoneiden ja vaatehuoneiden kalustaja Kvik toimii kahdeksalla markkina-alueella. He kohtasivat haasteita erityisesti digitaalisten mainoskampanjoiden tuotantoprosessin kanssa.
Paikallisista kampanjoista vastaavat markkinointipäälliköt joutuivat mainostarpeissaan kääntymään Tanskassa toimivan keskitetyn suunnittelutiimin puoleen. Heidän kauttaan kulkeva monivaiheinen tarkistus- ja hyväksyntäprosessi vei aikaa, ja kampanjoiden tuotanto saattoi kestää jopa yli kolme viikkoa.
Kvik ratkaisi haasteensa ottamalla käyttöön Zuuvin Creative Performance Platform -työkalun, joka tarjosi seuraavat keskeiset edut:
Kun paikalliset markkinointitiimit eivät olleet enää riippuvaisia Tanskan keskitetystä suunnittelutiimistä, he pystyivät nopeasti ja itsenäisesti toteuttamaan alueellisesti relevantteja kampanjoita jokaisella kahdeksalla markkina-alueellaan.
Digitaalisten kampanjoiden hallinnointi useilla eri työkaluilla ja alustoilla voi olla uuvuttavaa. Yhdistämällä kaiken saman katon alle, säästät aikaa ja varmistat asiakaskokemuksen yhtenäisyyden.
Zuuvin Creative Performance Platform yksinkertaistaa prosessit ja helpottaa kampanjoiden luomista, hallinnointia ja optimointia. Haluatko tietää lisää? Lue lisää Zuuvista.