Mainos

Millainen on tulevaisuuden vahva brändi – Wolt, Fiskars ja Makia kertovat vinkkinsä YouTuben seminaarissa

3.10.2021 16:39
MarkkinointiUutiset
Ensimmäinen YouTube Branding Talks Finland kokoaa Suomen menestysbrändien markkinointijohtajat keskustelemaan tulevaisuudesta.

MAINOS: Google

Miten brändityö yhdistetään markkinointiteknologiaan niin, että lopputuloksena on liiketoiminnan kasvu? Tähtääkö yrityksesi kansainvälisille markkinoille vai kiinnostaako enemmän pärjääminen kotimarkkinalla kansainvälisten kilpailijoiden haastaessa?

Ehkä haluat vain kuulla uusinta tietoa siitä, miten performance marketing ja brändimainonta yhdistetään, jotta saadaan paras mahdollinen tulos.

YouTube Branding Talks Finland antaa vastauksia markkinointialan kuumimpiin kysymyksiin keskustelujen ja haastattelun kautta.

Ensimmäistä kertaa järjestettävä YouTube Branding Talks Finland on digitaalinen seminaari, jossa suomalaisen markkinointialan kiinnostavimpien yritysten edustajat keskustelevat luovuudesta ja teknologista ja jakavat parhaat vinkkinsä tulevaisuuden brändityöstä.

Kyse on YouTubesta: yllätyksiltäkään ei vältytä.

Aihe on äärimmäisen ajankohtainen. Esimerkiksi Woltin markkinointijohtaja Fredrik Lucander toteaa YouTube Branding Talks Finlandin haastattelussa, että Wolt taistelee maailmalla menestyksestä hyperlokaalisti: enemmän kaupunginosa kaupunginosalta kuin maa kerrallaan.

Woltin brändin kannalta se tarkoittaa, että markkinointia johdetaan Suomesta, mutta toteutetaan paikallisesti. Markkinointi on haaste, jonka Wolt on aina ottanut vakavasti.

”Jos sijoittaja antaa meille euron, meidän on pidettävä huolta, että muutamme sen euron useammaksi euroksi”, markkinointijohtaja Fredrik Lucander sanoo.

YouTube Branding Talks Finlandissa markkinoinnin nykyhetkestä ja tulevaisuudesta keskustelemassa ovat Woltin Fredrik Lucanderin lisäksi Fiskarsin Marika Orkamo, Reaktor Creativen Niclas Kristiansson, Makian Totti Nyberg, S-ryhmän Tia Hallanoro, Supermetrics Mikael Thuneberg ja YouTuben Robert From.

(Tapahtuman ilmoittautuminen päättynyt)

Tervetuloa mukaan tulevaisuuteen!

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)