Mainos

Menestyksellinen kamppailu Digimaailmassa - Teads inRead tarjoaa kokonaisvaltaisen outstream -ratkaisun

23.9.2024 10:48
MarkkinointiUutiset
Teads on johtava monikanavainen media-alusta ja outstream -videomainonnan edelläkävijä. Teadsin avulla mainostajat ja toimistot voivat tavoittaa maailmanlaajuisesti jopa 1,9 miljardia ihmistä kuukaudessa. Premium -mediakumppanuudet takaavat turvalliset ja laadukkaat mainosympäristöt. 

MAINOS: Teads

Kokonaisvaltainen mainosteknologia-alusta Teads Ad Manager parantaa digitaalisten mainoskampanjoiden tehokkuutta ja tuloksellisuutta. Se mahdollistaa mainostajille ja toimistoille mainosten luomisen, hallinnan ja optimoinnin Teads Studion huippuluokan luovan tekniikan avulla. Lisäksi Teadsin kehittämä Attention Program varmistaa mainonnan mitattavuuden ja lisää sen tehokkuutta. Attention Program optimoi mainosmedian kaikille näytöille datan perusteella ja edistää siten mainoskampanjoiden menestystä. Teads työllistää yli 1200 alan ammattilaista 32 maassa. Yhdessä he palvelevat johtavia mainostajia, toimistoja ja julkaisijoita.

Niclas Kevin on Teads Suomen maajohtaja. Hän on todistanut mainoksiin käytettävän rahan merkittävän kasvun Pohjoismaissa. Vuodesta 2017 lähtien, investoinnit ovat kohonneet 4,3 miljardista dollarista 10,3 miljardiin dollariin vuonna 2024*. Keskustelimme tästä trendistä ja siitä, mitä brändit voivat tehdä maksimoidakseen menestyksensä mainoskampanjoissa.

K: 1. huhtikuuta 2024 lähtien Google AdX on päivitetty vastaamaan uusia toimialastandardeja instream - ja outstream -videoiden määritelmille. Miten tämä vaikuttaa Teadsin asemaan alalla?

N.K.: Teads on erinomaisessa asemassa ja valmis auttamaan mainostajia mainonnan tavoittavuuden lisäämisessä, kun instream -videoiden merkitys pienenee. Teadsin premium outstream -videoratkaisu inRead, on aina täydentänyt instream-videoita hyvin ja pystyy tarjoamaan vaikuttavan mainoskokemuksen tavoittaen samalla laajan yleisön. Olemme jatkossakin sitoutuneita innovatiivisuuteen ja läpinäkyvyyteen.

K:  Kuulostaa hienolta. Mitä luulet, heikentääkö Googlen muutokset mainonnan tilannetta yleisesti tai erityisesti Pohjoismaissa?

N.K.: Ei, ei lainkaan. Uudet standardit edistävät laadukkaampia mediaympäristöjä, innovaatioita, premium-kokemuksia ja tarkkuutta erityisesti OpenRTB -määritysten suhteen. Tätä muutosta oli jo odotettu, koska sekä kuluttajat että brändit hyötyvät siitä valtavasti. 

K: Joten Teads oli jo valmistautunut?

N.K.: Ehdottomasti, sovelsimme jo aiemmin Googlen nyt käyttöön ottamia standardeja. Olemme sitoutuneet olemaan alan edelläkävijä, jotta voimme tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista laatua. Emme usko, että yhden koon ratkaisu sopii kaikille, vaan että asiakkaat tarvitsevat räätälöityjä ratkaisuja haluamansa tuloksen saavuttamiseksi.

K: Ja miten te luotte räätälöityjä ratkaisuja asiakkaillenne?

N.K.: Meillä on erittäin kokenut tiimi Teads Studiossa, joka luo räätälöityjä ratkaisuja haluttujen tulosten saavuttamiseksi. Pyrimme vastaamaan kunkin brändin yksilöllisiin tarpeisiin ja tavoitteisiin. Lisäksi tarjoamme tekoälypohjaista luovan sisällön optimointia Teads Studion avulla hyödyntäen teknologiaa, joka analysoi ja parantaa huomion kohdistamista. Näin pystymme luomaan mainoksia, jotka puhuttelevat kuluttajia henkilökohtaisella tasolla.

K: Tämä on vaikuttavaa. Mutta miten tavoitatte yleisön outstream-ratkaisullanne?

N.K.: Saavuttamme laadukasta tavoittavuutta julkaisijaverkostomme kautta. Meillä on vahva asema, joka mahdollistaa brändien tarinoiden tehokkaan levittämisen. Yhdistämällä heidät maailman johtaviin kustantajiin tarjoamme helpon tavan tavoittaa laaja yleisö.

K: Mutta tämä ei rajoitu pelkästään outstream -videoihin, eikö?

N.K.: Oikein. Olemme laajentamassa toimintaamme kohti vielä kokonaisvaltaisempaa mainosalustaa. Tämä sisältää myös alan parhaan Connected TV -tarjonnan. Tämä mahdollistaa mainostajille tehokkaan ja strategisen yleisön tavoittamisen laajenevassa Connected TV-ympäristössä käyttämällä monikanavaista lähestymistapaa, jonka tulokset ovat mitattavissa. Takaamme parhaan hinnan ja parhaat tulokset koko toimialalla.

K: Tämä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Miten olette tähän mennessä ratkaisseet mahdolliset evästehaasteet ja miten aiotte jatkaa?

N.K.: Kaikki ratkaisumme ovat ja pysyvät evästeettöminä. Keskitymme edistyneeseen kontekstuaaliseen kohdentamiseen yhdessä ennustavien yleisöjen kanssa. Teads Ad Managerin avulla tarjoamme mediatoimistoille helpon tavan käyttää Teadsin mainostilaa ohjelmallisesti ja ilman hukkaa. Tämä johtuu siitä, että Teadsin vCPM/CPCV-ostomalli mahdollistaa transaktion taattuihin tuloksiin perustuen.

K: Kiitos paljon näistä arvokkaista näkemyksistä!

Haluatko lukea lisää monikanavaisesta ratkaisustamme? Vieraile verkkosivuillamme.
MAINOS
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)
MAINOS