Unsplash/Markus Spiske
Mainos

Tehdäänkö sponsorointia jo digitaalisesti?

27.1.2021 11:01
MarkkinointiUutiset
Miltä näyttää suomalainen sponsorointi ja urheilumarkkinointi vuonna 2021? Tehdäänkö sitä digitaalisesti ja kuinka sitä mitataan? Vastaa kyselyyn ja vaikuta!
MAINOS: 10.fi

Millaista on suomalainen sponsorointi ja urheilumarkkinointi vuonna 2021? Mitä tavoitteita markkinoijat sille asettavat ja miten sitä mitataan? Vastaa kyselyymme ja vaikuta!

Urheilun kaltaista ei ole toista. Harvaan liiketoimintaan liittyy yhtä paljon energiaa, tunnetta ja arvoja. Urheilu on myös alusta, joka yhdistää miljoonia ihmisiä. Urheilijat ovat poikkeuksellisen tehokkaasti sitouttavia somevaikuttajia, ja urheilumarkkinoinnilla voidaan saavuttaa monenlaisia liiketoiminnan tavoitteita aina tunnettuuden kasvattamisesta kaupan tekemiseen.

Jotta ymmärtäisimme paremmin, miten ja miksi urheilumarkkinointia maassamme tehdään, kutsumme kaikki markkinoijat vastaamaan lyhyeen kyselyyn, jonka tulokset julkaistaan talven aikana. Jos haluat tulokset ensimmäisten joukossa sähköpostiisi tai osallistua kilpailuun, jossa voit voittaa huikean kumppanuuspaketin, muista jättää myös yhteystietosi kyselyn päätteeksi!

Vastaa kyselyyn tästä!

10.fi suunnittelee strategisia ja datavetoisia urheilukumppanuuksia, kehittää digitaalisia kumppanimyyntiratkaisuja ja tuo yhteen seurat, yritykset ja urheilun sisällöntuottajat. Toimimme MarkkinointiUutisten urheilumarkkinoinnin asiantuntijana.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)