
Ruotsalainen kuluttajaterveystuotteiden valmistaja Karo Healthcare on valinnut markkinointiviestintätoimisto Drama Queenin luovaksi lead-toimistokseen Pohjoismaissa. Valinta tehtiin kilpailutuksen jälkeen, jota koordinoi englantilainen konsulttiyritys Flock Associates.
Strategisen kumppanuuden tavoitteena on vahvistaa Karon brändinäkyvyyttä ja vauhdittaa kasvua yrityksen keskeisellä markkina-alueella. Drama Queen johtaa valittujen Karo-brändien luovaa ja strategista kehitystä Pohjoismaissa tiiviissä yhteistyössä sekä paikallisten tiimien että Karon globaalin brändi- ja markkinointiorganisaation kanssa.
Tehtäviin kuuluu monikanavaisten ja integroitujen markkinointiviestinnän kampanjoiden suunnittelu ja toteutus aina brändi- ja sisältöstrategioista vähittäismarkkinoinnin materiaalien tuotantoon saakka.
Pohjoismaista yhteistyötä koordinoidaan Drama Queenin toimistoilla Helsingissä, Turussa ja Tukholmassa.
- Olemme ylpeitä aloittaessamme tämän kumppanuuden Karo Healthcaren kanssa. Drama Queenilla uskomme, että luovuus on ratkaisevassa roolissa siinä, miten ihmiset muodostavat yhteyden terveysbrändeihin. Olemme innoissamme voidessamme tuoda rohkeita ja oivaltavia ideoita tukemaan Karon kasvua Pohjoismaissa, Drama Queenin toimitusjohtaja Matias Mero sanoo tiedotteessa.
Drama Queen aloittaa välittömästi työskentelyn Karon brändien parissa Pohjoismaissa kattaen muun muassa tuotemerkit Flux, Mabs, Viruseptin ja Lactocare.
Karo Healthcaren viime vuoden liikevaihto oli 530 miljoonaa euroa.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä